Förlåt, förlåt och åter igen förlåt..

Hej på er saknade människor!
Ber så hemskt mycket om ursäkt för mitt dåliga uppdaterande på bloggen och det sämsta internetet i världen. Förlåt för allt galet, spännade och roligt jag har låtit er missa. Det är inte okej! Jag ska bättra mig, speciellt för mina kära systers skull som jag vet uppdaterar en gång i timmen, puss på dig bästa Vici! Jag vet inte riktigt var jag ska börja så jag tänkte lägga ut lite bilder istället på det som är värt att se! Dessa bilderna är från när vi för 
två helger sedan var på Nairobis nästhögsta byggnad. EN GALEN DAG me!


Kommentarer
Karin

Hej Bästa Beatrice:)!!!!!
Härligt att se några bilder på dig.
Längtar... men det är inte många dagar kvar,nedräkningen har börjat.
Alla världens kramar:)
Mor

2012-12-01 @ 19:21:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0