Akon

Tjoo, tänkte bara berätta om min helg. I fredags så gick vi till art efter skolan och satt där hela kvällen, vi tänkte kolla på taken 2 på bio men drog hem och kollade film istället. I lördags så började dagen med brunch och tvättande för min del. Sen satt och och Corny på art och pluggade, fikade och snacka massa skit. Lika mysigt varje gång. På kvällen så va det konsert som stod på schemat! Akon, som många nog vet vem det är spelade på simba här i närheten. Det var grymt roligt, vi stod längst fram och fick till och med chansen att hålla han i handen, iiiiih. Det var verkligen en perfekt kväll, hade inte velat ändra på något faktiskt, inte ens regnet. Har aldrig varit med om regn i dessa mängder innan, det var helt galet men taggade som vi var lät vi oss inte stoppas av detta. Bussen gick hem klockan två och var som vanligt lika taggade då som på vägen dit.. I söndags satt jag och Esther i bibblan, haha, nästan hela dagen och pluggade, dansade och klättra runt... hmmm, friska, njaa .. men det va riktigt trevligt. Idag har jag varit hemma från skolan och myst med Corny eftersom att jag har en extrem huvudverk. Har inte kunnat sova nått bra på jättelänge av extrema mardrömmar. Vaknar i panik varje natt och vet inte var jag ska ta vägen, och får huvudvärk av detta.. Nu har jag fått Esthers mardrömmsfångare och ska se om det funkar, har ju en hemma som funkar utmärkt så får hoppas på det. Sitter nu i Cornys rum och hon läser högt ur en bok, haha mys. Hoppas ni har det lika fantastiskt som jag och jaa, jag ska bil bättre på att blogga. Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0