Min morgon

"god" morgon på er!
Skulle haft sovmorgon till 11 men nejnej, vaknar upp att att brandlarmet går. Försöker såklart få tyst på min mobil ett x antal minuter innan jag förstår att det inte är den. Går ut och in till Line, hon sitter och kollar film och har inte heller uppfattat vad som händer men vi beger oss ut, i pyjamas för min del. Alla samlas på tennisplanerna och så kollar dom vem som fattas sen kan man gå igen.. Så skulle jag gå in i duschen när jag ändå va vaken. Ställer mig i duschen och kollar upp i taket och ser en spindel, fml, kastar mig ut för hjälp men ikke, den ända av mina grannar som är där har också spindelfobi. Så kollar ut i korridoren och ser en annan möjligt räddare. Hon fixar och jag kan duscha. Nu kom jag precis ut ur duschen och tänkte ta dö lite på den tiden som jag har kvar innan jag börjar genom att dela med mig av detta till er. Nu tänkte jag.. nä det va inget förresten, nu är det för sent att gå och lägga sig igen, tjiing!


Kommentarer
Karin

Hej Beatrice!
Verkar som om det har varit en stressig morgon - upp i ottan är ju inget för dig...ha,ha ;-)
Har du prova att läsa dina läxor när du får lite tid över... det kanske kunde vara något:-)
Puss och kram :)
Mor

Svar: haha, hej mor!nja, jag gör läxor så det räcker så jag känner att på morgonen finns det ingen energi för det. försöker gilla att gå upp men det går minsann inte,
puss och kram! <3
Beatrice Håkansson

2012-10-04 @ 16:35:25
Åsa

naw <3 hoppas dagen lir bättre! saknar dig här på skolan. det är allment kasst med spindlar... dem e bara så... blö... ha de awesome! :3

Svar: haha, aa, spindlar är verkligen blä.. Saknar dig med! Min väg till skolan är inte detsamma utan dig på morgonen. <3
Beatrice Håkansson

2012-10-06 @ 11:52:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0