Min systers bemärkelsedag!

Hej alla fina och saknade människor där hemma!
Nu vill jag ta tillfället i akt och verkligen be om ursäkt för mitt dåliga bloggande. Fick precis iväg ett inlägg om Mount Kenya så nu har lite press och ångest släppt, så jag tror att från och med nu så kommer jag ta igen sakta men säkert när det gäller bloggandet. Vill berätta för er om min vecka i Diani, min fältstudievecka och allt som pågår nu med valet och så. Men inget av detta tänker jag skriva om i detta inlägg.
Nej! För nu tänker jag hylla en väldig speciell persons födelsedag. Denna person är ingen mindre än min syster, förebild och favorit på hela jorden. Idag fyller hon 20 och jag är verkligen ledsen att jag inte kan vara hemma och fira hennes dag med henne men får ta igen det när jag kommer hem i sommar. Längtar så mycket efter henne och allt kul vi ska hitta på med resten av min fina familj när jag kommer hem. Jag ska nog slänga iväg ett sms nu så hon kan läsa denna hälsningen innan dagen är slut som är till henne och ingen annan. Men gud, vem försöker jag lura? Vem vill sitta och läsa någon fjantig liten blogg på sin födelsedag? Det hoppas jag verkligen inte att hon har tid med i alla fall. Jag vill att hon är ute och firar som aldrig förr och att denna dagen kommer att va en av de dagar hon föralltid kommer komma ihåg. Men nu ska jag sluta babbla, det blir kanske lätt så när man inte har skrivit på länge.
 
Vici, min kära syster.
Jag hoppas att du har haft och fortfarande har en helt fantastisk dag och att alla andra dagar är nästan lika bra. Är så stolt över att få vara din syster i alla lägen. Saknar dig så himla mycket och längtar till dig varje dag så att det gör ont. Läser ofta ditt fina brev för att hämta krafter, och det funkar varje gång. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer för jag vet att vi behöver inga ord. Du vet vad jag tänker och hur högt jag värdesätter dig och hur mycket du betyder för mig.
 
Älskar dig världens finaste syster.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0