Annika Lund

Hej på er där hemma! Ska berätta om någon där hemma som fyller år idag. Det är någon helt fantastisk som betyder extremt mycket för mig. Denna person är min "granne", "lillasyster", en allmänt en väldigt fin människa och inte minst det vännen som betyder mest för mig i hela välden. Annika, jag pratar om dig. Idag blir du hela 17 år, ojojoj, vad du är stor nu. Vill inte vara någon annanstans än hos dig nu och fira din alldeles speciella dag med dig. Men även om jag inte är en del av den och inte kan skriva mer än ett smörigt inlägg om dig på bloggen så hoppas jag att du har haft en helt underbar dag med massa mys, presenter och kärlek. Jag lovar att bjuda på allt detta när jag kommer hem och även när vi i sommar ska till Ayia Napa! Ojojoj, vad jag längtar!
Nu ska jag inte ta upp mer av din födelsedag för du vet hur mycket jag tycker om dig.
 
Saknar dig så otroligt mycket att det gör ont och älskar dig ännu mer, vi ses snart min fina vän! <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0