Mardrömmar, mardrömmar, mardrömmar..

Vet inte riktigt vad jag ska göra längre, de brutala drömmarna återkommer varje natt, trots att jag nu fått en drömmfrångare. Huvudvärken på nätterna då jag vaknar upp i rädsla och förtvivlan om att alla vill mig illa. Huvudvärken på morgonen då jag inser att det inte finns fler chanser att sova förrän på kvällen igen. Dagarna går, men drömmarna finns kvar. Har provat sova hos andra för att finna trygghet men det gick sådär, har också börjat prata med Helene i hopp om att hennes psykologiska kunskaper ska ta mig från detta undermedvetna. Har hört att det är bra att skriva upp alla drömmar så tänkte börja med det nu. Kanske hittar ett mönster, något som återkommer ofta eller något annat som man kanske kan dra en slutsats ifrån. Blää, dom måste försvinna.. Folk är så söta på dagarna och försöker verkligen hjälpa till och råda, men på nätterna är jag ensam igen, i mina tankar, min mitt undermedvetna, i mina drömmar, och då finns det ingen som kan hjälpa mig..



Kommentarer
Karin

Hej Älskade Beatrice!!!!!!
Vad kan jag göra för dig? Talade med Helle (frisören)idag angående dina mardrömmar. Hon berättade om sin vännina som fick mardrömmar av att äta malariatabletter. Vad tror du? Blir det värre, kan du märka någon skillnad?
Från mitt hjärta :)Alla världens kramar Mor:)

Svar: heeej Mor!nej, det är inte tabletterna, käkade bara en ju och det var ju längesen nu.. dessutom är det inte de tabletterna jag tog, man kan inte få det av malarone som jag åt. tar bara en dag i taget, eller ja, en natt. Men det löser sig så va inte orolig :) Hörde att du hade börjat gymma, du anar inte så stolt jag är över er där hemma! KRAMAR!
Beatrice Håkansson

2012-11-01 @ 21:39:33
SaraFiisenSomÄlskarDig<3

Beeaaafiiiiis! Tänker på dig! Skickar en MentalHug! LOVE U <3

Svar: ååå, saknar dig så mycket saraaa, du anar inte! puss älskling <3
Beatrice Håkansson

2012-11-01 @ 22:13:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0