Ännu en dag på detta ställe

Nu är ännu en chill skoldag avklarad. I morse fick vi bara massa infomation om skolan, kurser och annat som är bra att veta. Efter att vi hade ätit låg jag på ellas rum och sov ett tag så är fortfarande trött. När klockan sen ringde hade jag bara en lektion som var matte, där satt vi också och snackade om hur vi ska göra i kursen. Eftersom att vi kommer från olika skolor och inte har läst lika långt så kommer det antagligen bli så att jag inte kommer ha någon matte till en början, skönt men inte kul att vara efter när man kommer hem. Kommer nog dock att hänga på matte 2c elevernas lektioner en del så man kan förbättra sina kunskaper i det som va lite olkart när jag läste det kursen. I övrigt tycker jag att mitt schema är ganska chill så på skolan ska nog gå bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0