Chillar

Har haft skola idag, tråkigt men kul att inse hur lite lektioner jag kommer ha! Efter skolan började de fria aktiviteterna, jag har valt friskis & svettis på måndagar, volleyboll på tisdagar och afrikansk dans på torsdagar så idag va det full ös med Tina, men vi var så taggade så vi sprang en runda på "Impala" gymmet mittemot skolan efteråt. Efter det så kom vi hem, käkade och tvättade, dock så gick strömmen så fick hänga ut massa blöta kläder, det kan alla skriva upp i sina anteckningsblock föresten. Har precis duschat, är matvärd denna veckan så ska gå ner och ta fram kvällfikan snart. Efter det ska vi kolla film i mitt rum hade vi tänkt.
Hoppas fortfarande att ni där hemma har det bäst!



Kommentarer
Karin

Hej Beatrice!!!!
Hur gick det att tvätta? Körde du blandade färger?
Lycka till!!!!
Kram Mor

Svar: det gick bra att tvätta, vi gjorde lite på känn men nästan allt är fortfarande samma färg som innan! KRAM :)
Beatrice Håkansson

2012-08-27 @ 22:42:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0