Första riktiga skoldagen

Idag var det första riktiga skoldagen, börjar klockan tio i ett så sov till halv elva, kommer vara så varje onsdag, så underbart! Hade kemi, bioligi och till sist idrott, inga konstigheter. Efter skolan gick vi till junction (eller hur det nu stavas) och fixade lite grejer, för dom som inte vet vad det är så är det ett rätt stort shopping center som bara ligger några gator bort från skolan, riktigt skönt att kunna köpa vad man behöver, vi fick även våra gatepass så från och med nu får vi gå ut när vi vill!
Sen finns det inte så mycket mer att säga om dagen, tycker idag har varit en sån där bra dag när man har gått framåt och kännt att detta är på väg att bli riktigt bra. Jag tror faktiskt det nu, jag börjar få hopp om att detta kan bli ett fantasktist år med massa nya vänner och fina minnen. Bjuder på lite tänkvärda bilder från 9gag idag.
Hoppas ni har det bra där hemma, saknar er massor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0