Framme!

Efter att ha rest sedan halv 10 igår har jag nu kommit fram, bussen åkte genom grindarna till skolan vid 8 i morse och det har varit massa som har hänt under dagen så har inte sovit sedan jag gick upp ur sängen vid 7 igår, rätt pigg än ändå men det tar väll sig när man lägger sig i sängen och har hunnit fundera ett tag. Allt är så nytt och spännande, och tänk att man kommer lära känna alla dessa människorna utantill och man nog aldrig skulle lärt känna om det inte var för detta äventyr. Wow.. jag vet inte vad jag ska tänka, skriva, vilja eller känna. Nu ska vi snart samlas i "zebra" rummet och kolla på "blood diamond". Här får ni i alla fall se några bilder från mitt rum och min utsikt :) Hoppas alla jag älskar och bryr mig om där hemma har det bäst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0