Imorgon börjar "Skolan"

Sitter på rummet efter en trevlig kväll med grillning, lekar och uppträden. Imorgon börjar skolan, med dock inte på allvar förren på onsdag. Känns så sjukt konstigt att man inte ska gå med min kära klass från lund, man inser verkligen inte vad man har för än det är borta eller hur är det man säger, vet inte hur sköna klasskompisarna kommer va nu eftersom att det är lite oklart vem som ska gå vad men om dom ska va lite söta som mina gamla så vet jag att det kommer att bli ett underbart år. Har fortfarande lite hemlängtan så jag vet inte riktigt om jag skulle säga att jag har varit mig själv fullt ut än men det kommer väll när man verkligen vågar släppa in dessa människorna på riktigt. Ska sova nu hade jag tänkt, ska upp och äta frukost för omväxlingens skull kvart över 8 imorgon. Här får nu en osminkad, trött och bränd bild, man ser i alla fall att jag har hunnit sätta upp mina tavlor över sängen, riktigt nöjd med mitt rum nu :)
God natt alla kära där hemma!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0