Njuter

Sitter på rummet nu, har inga lektioner mer så sitter och väntar på volleybollen som börjar 20 över 4. Tidigare har jag städat mitt rum med sällskap av dessa två sötnosarna, Maria och Cornelia. Jag var nyss på Impala med Cornelia och bokade massage imorgon efter skolan, det kostar 80 kr för en timme "swedish massage", så naaajs! Efter volleybollen ska vi till junction och fixa lite saker, kanske går inom "Planet yogurt" och tar en glass. Det är så sjukt gott, det är ungefär som subway fast med glass och man tar själv, sen när  man har valt olika glassar så kan man slänga på brownie bitar, godis, såser, fruktbitar, nötter eller vad man känner för! Njuter av Afrika just nu!
Tänker på er , hoppas ni har det underbart och kallt där hemma ;)


Kommentarer
Moster Nilla

Glömt att vattna din krukväxt, eller hem för en vandrande pinne? Vad föreställer den här bilden egentligen?

Svar: haha, det är rökelse kära nilla, så det ska lukta gott :)
Beatrice Håkansson

2012-08-28 @ 19:27:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0