Onsdag

Hej på er! Efter att ha vaknat klockan halv 12 i morse gick jag och Line, min granne och hämtade min flyttlåda i biblioteket som kom igår. Allt var kvar tror jag så jag var väldigt nöjd. Sen åt jag lunch och hade lektioner. Efter idrotten sprang jag till impala för att inte missa min massagetid. Det hade varit illa. Massagen var underbar, och Eva, massören var hur trevlig som helst. Hon tyckte jag skulle stanna ett år till i Kenya men sa att jag hade lovat er där hemma att komma hem nästa år ;) När hallelujah kom på radion under massagen sa jag hur fin jag tyckte den va och det höll hon verkligen med om så hon började nynna och sjunga med lite, så sööt! Älskar kenyaner! Så om ni har vägarna förbi Nairobi någon gång tycker jag absolut att ni ska gå till impala och fråga efter Eva så ni kan gå en lungt och skön timme. Efter massagen har det inte hänt så mycket. Vi har kollat film och myst i vardagsrummet, standard nu ju. Pratade precis med min kära familj, alltid lika uppfriskande. Nu ska jag återgå till packandet och städandet för imorgonbitti åker vi till "hell gate" för team buliding. Kommer tillbaka på lördagkväll så kommer inte blogga innan dess. Finns ingen anleding att ha datorn i vildmarken, riktigt taggad nu förresten, har inte tältat och levt friluftsliv på ett tag så det ska bli härligt med lite frisk luft. Bjuder på en bild från när jag skypade med min kära syster och Mor för en tid sen. Vet inte vad dom kommer tycka om det men jag tycker i alla fall att ni är världens finaste. <3
Ha det bäst under tiden! Ni där hemma är fantasktiska! 



Kommentarer
SuperSnällaSilverSara

Kan inte fatta att de skulle ta mig all den här tiden o fatta att du faktiskt åkt över halva världen o att jag inte kan ringa dig nu bums o bara berätta allt sjukt som hänt sen sist. När jag hade fest förra veckan började söta Anna gråta massor för att hon insåg hur långt bort du e..o detta kom till mig idag. Tänker på dig varje dag o de e så skönt att läs om hur du har de här. Lova mig att du inte slutar blogga så där efter ngn månad?? jag måste få veta vad som händer hos dig!! O vi måste skypa snarast!!! JAG ÄLSKAR DIG MASSOR! Puss&Kram från mig till dig <3

Svar: Awe, ni är så jävla fina! Åå, helt underbara, verkligen! Det går inte en dag utan att jag tänker på er! saknar er och älskar er så himla mycket! vi hörs snart! PUSS! <3
Beatrice Håkansson

2012-09-01 @ 03:36:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0