Saowapak Raksawong

Sitter och pratar allvar med Moggi på facebook just nu, det är sällan vi är allvarliga men jag insåg just nu hur mycket jag tycker om det tjejen och hur mycket jag saknar henne. Vi har precis samma humor och vi kan snacka om allt möjligt konstigt och omvandla det till ett skratt. Jag saknar alla roliga stunder vi har haft och just nu vill jag bara hålla om henne och berätta hur underbar hon är. Jag hoppas verkligen att hon går kvar på Mikael Elias när jag kommer hem för trean utan henne kan jag inte tänka mig. Hon är en av de starkaste personerna jag känner och hon måste veta att jag älskar och saknar henne till max och att vi kommer ha det bra utan varandra i tvåan men att när jag kommer hem ska vi ha ett sista underbart år tillsammans.
Älskar dig vännen, du klarar allt <3


Kommentarer
Moggilito

Jag fattar inte att du är i en annan världsdel som mig för du känns så otroligt nära mig, det känns som imorgon när jag kommer till skolan så kommer vi börja flabba bara när vi ser varandra. En annan anledning är också att dina ord, bokstäver du skickar har sån stor påverkan på mig, jag känner mig stark är du säger att jag är det och jag tror jag klarar allt för att du tror på det.. Om 10 månader så finns jag kvar, då ska vi skratta varje dag i skolan, jag går ingenstans <3 du har all mitt stöd och allt kommer bli bra, jag lovar. Jag älskar dig bealito <3

2012-08-21 @ 16:31:15
Anonym

Woo blogg yeah! Lycka till Bea =D och tycker faktiskt du ska göra ett blogginlägg om mig med :/ (förtjänar faktiskt det =O) xD

Svar: haha, vem är detta? ;)
Beatrice Håkansson

2012-08-22 @ 22:25:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0