Sista natten hemma..

Tiden går så galet snabbt, kändes som att jag nyss fick veta att jag skulle till Kenya och nu sitter jag i min säng, full men känslor och mindre än 10 timmar tills jag ska ge mig av. Väskorna väger alldeles för mycket och det känns ändå som att massor fattas. Hur ska detta gå? Har haft mina avskedsfester och sagt ett sista adjö till många. Imorgon innan vi åker till Kastrup ska vi åka till Helsingborg där jag ska säga hejdå till några av de underbaraste människorna som finns. Sen ska vi även inom Annika, henne finns det så mycket att skriva om, tycker om henne så obeskrivlig mycket, hon är antagligen min soulmate.
Men nu ska jag sova så gott det går. Nästa gång jag skriver något kommer jag antagligen att vara någon helt annan stans,
Kenya, här kommer jag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0