Slutet på dagen

Dagen slutade med att vi tog ett kvällsdopp i poolen, det är faktiskt bara andra gången jag badar trost att det ungefär bara är att hoppa ner från mitt fönster i poolen. Men det var iallafall väldigt skönt och det blev rätt många som badade till slut så det var väldigt kul också. Idag känner jag att jag har haft lättare för att komma närmare med de folk jag trivs med och känner allmänt att vi som bor här börjar lära känna varandra bättre vilket är en stor lättnad. Nu la jag precis på efter att ha pratat med Moggi, min kära vän från Arlöv en väldigt lång och rolig stund på skype. Hon är sig precis lik från när jag åkte vilket är underbart. Och ja, som svaret på hennes fråga, jag skulle såklart varit vän med henne även om hon såg ut så här på heltid, visst är hon söt? ;) Nu tänkte jag sova för imorgon blir det utflykt,
Godnatt alla underbara vänner, familj, släktingar, internatelever, gamla lärare eller vem det nu är som läser min lilla blogg.


Kommentarer
DuärmindoctorPhil

Det är så jävla underbart att du kan stötta mig och att vi kan skratta och ha så himla kul tillsammans även om vi det skiljer tusentals mil mellan oss.
Du är förresten min Doctor Phil, puss och godnatt gumman! :* <3

2012-08-23 @ 23:21:00
Karin

Hej Beatrice!
Gläds med dig att pusselbitarna verkar falla på plats. Hoppas att allt är bra.
På lördag morgon åker Emma.
Älskar dig!!!
All världens kramar!!!
Mor

Svar: hej mor!så spännande för henne!
jaa, älskar er och hoppas ni har det bra! <3
Beatrice Håkansson

2012-08-25 @ 01:09:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0