Annika Lund

Jambo!
Pratade tidigare med min egna lilla soalmate på skype, Annika Lund. Det var hur skönt som helst att bara få se henne och höra hennes röst. Hon var sig precis lik förutom att hon har färgat håret lila, den galningen. Men fint var det. Hon är min absolut närmnaste vän, hon finns alltid där och hon har verkligen sätt mig i alla lägen, både bra och dåliga.. Hon är en sån person som alla behöver, hon är knäpp, jobbig, tjatig men helt underbar. Hon matchar verkligen mig när det gäller allt. Hon bor lika öde men det tycker jag bara är positivt, vi kan alltid ringa varandra och ha myskvällar utan att behöva åka över halva skåne för att komma till varandra. Saknar alla våra filmkvällar. Alla pizzor som vi brukade äta, alla skräckfilmer vi brukade se och alla bråk om vem som skulle släcka lampan. Saknar våra milkshakear, våra chokladbollar, våra popcorn med aromat och alla stela situationer vi har satt oss i. Ååå, saknar verkligen att ligga och garva åt allt vi gjort och alla minnen, vill verkligen ha kvar henne när jag kommer hem för jag tycker verkligen att hon är hur go som helst och tror på att hon är min soalmate.
Älskar dig vännen, ser fram emot alla våra filmkvällar och roliga stunder när jag kommer hem!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0