Söndag

Jambooo!
Igår var det riktigt trevligt kan jag börja med att skriva, när vi kom till klubben var det dock till min besvikelse inte så många där, med eftersom att vi var 60 tog vi också över tyvärr så det knöts inte så många nya band med kenyaner, eller egypter för den delen, eller vad säger du maria, haha.. men kul var det. När vi kom hem vid 1 tror jag det var så var det kvällstoast som gällde, så underbart gott men fick ändå skäll, aja. Sen gick en kille in i en glasdörr som spack men han klarade sig fint men när alex, en av boardingparentsen skulle fixa med dörren idag skar han upp hela armen och har opererats på sjukhuset hela dagen, han är världens gulligaste så tycker det är jättehemskt men han kunde tydligen röra på fingarna så han ska nog klara sig hoppas vi. Efter kvällen drama så slutde med att folk sov hos mig. Men det är inte så bekvämt att sova fyra i en 80 säng så när en hade lämnat vid 4 och jag tyckte det var lika trångt fortfarande la jag mig på mitt kära golv. Vaknar dock upp av att jag blir buren upp i min säng igen, haha. När mina gäster hade gått vid 8 så fick jag äntligen lite sömn till halv 12 då Maria kom och petade på mig för hon ville ha brunch. Senare gick vi till juntion och käkade suchi, underbart! så längesen och det var nästan lika gott som hemma. Sen blev det planet yougurt igeeen, aaarh, ska träna imogon så jag kan fortsätta på detta viset med gott sammvete. Till slut gick vi till nacumat (eller hur det nu stavas) och fixade lite saker. Missade kvällmaten och färgade håret nyss, inte på mig då.. Det är väll det som har hänt idag, nu borde jag plugga så det får nog bli det som händer innan jag somnar efter denna sömnlösa natt. Bilden har inget med helgen att göra men har inga av dom bilderna på min kamera, attans. Men tyckte det var en bra bild på mig och Emma, en av dageleverna/min festkompis, haha.
Vet att jag har blivit dålig på att skypa men ska bättra mig, sov gott på er så hörs vi, saknar er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0