Utgång!

Nu var det ett tag sedan jag bloggade igen. Attans. Har haft fullt upp så har inte funnit tiden att skriva något. Men igår va vi på kvällen på en restaurang med alla på internatet och dageleverna. Det var riktigt gott. Man tog först massa saker från buffén. Sen gick servitörerna runt med olika sortert kött hela tiden. Tyvärr hade de inget kokodilkött just igår
som vi var riktigt sugna på att prova. Vet dock inte om jag har provat det innan. Men mätta blev i alla fall. Idag vaknade jag av att Julia bankade på dörren halv 12 och då hade tydligen Maria redan varit där två gånger innan och bankat. Antar att jag fått tillbaka min sovlust så nu kommer det bli svårare att gå upp på morgonen, men får hålla mig vid mina rutiner på veckorna i alla fall. När vi hade käkat så gick vi till Toy market. Där hittade jag denna vita långklänning, två filmer och en hatt. Nu kom vi precis tillbaka från juntion efter att ha ätit på planet yougurt, tror att vi är beroende, men men, väärt! Ikväll ska vi till en klubb, så sjukt taggad! Det är beach party så det är känning som gäller för min del, väljer mellan dessa två nyinköpta långklänningarna. Blir nog den lila. Innan vi drar dit så ska vi sitta på art eller bistro ett tag och chilla. Så nu ska jag göra vid mig så vi är redo att käka och dra sen! Hörs imorgon så ska jag berätta om denna kommade galna kväll. 
Saknar er, hoppas ni har det grymt där hemma i kalla Sverige, nu började det bli vår här!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0