Vanliga dagar

Hej på er där hemma! 
Bloggade inte igår så kan berätta lite om gårdagen. Började skolan vid halv 9 och slutade vid 11, chiiiill! Efter skolan gick vi och gymmade, känndes sjukt bra. När vi kom hem satt vi ett tag vis poolen och sen spelade jag tennis med Isabelle, har nog aldrig sett så kasst spel i hela mitt liv men rolig var det. Senare simmade vi 50 längder i poolen för att vara ännu lite nyttiga. På kvällen det mys och "sex and the city" slutade med att vi satt och kollade i Julias rum till vi somnade. Var så hilma trött när jag kom in på mitt rum så somnade rätt så med detsamma utan att orka blogga. Idag började jag 12 som vanligt på onsdagar. När sista lektionen, idrott var slut så gick vi till gymmet. Känns härligt att träna så mycket som jag gör nu, bara det sitter i hela året så ska jag nog komma hem som en ny, friskare och syndare människa. Men kommer inte sluta äta kvälltoast eller planet yougurt, ALDRIG, hellre tränar jag och äter massa skit än sitter still och är onyttig. Nu är det lexis och vi har precis lagt i en maskin tvätt. Är så trött på folk som tar varandras tvätttider, det är helt sjuk som man kan störa sig på småsaker när man bor tillsammans, men men, det är erfarenhet. Klockan 9 när lexis är slut ska vi simma och få igång konditionen ännu mer. Sen blir det säkert mys och film, som vanligt..:)
Bjuder på denna printscreanade bild från facebook där mina kära klasskarmarter från Lund visar att dom fortfarande tänker på mig och intresserar sig i min resa till Afrika.. HAHAHA!
 Tack mina kära vänner! Kanske bloggar senare när jag kommer in på mitt rum igen och ska gå och lägga mig. 
Saknar er fortfarande och tänker på er än!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

mintidikenya.blogg.se

Har startat en blogg som jag tänkte ha under det kommande året då jag ska plugga på svenska skolan i Nairobi, Kenya.

RSS 2.0